Thursday 10 May 2012

Aku lost

aku bangun,tidur
aku bangun,dan tidur
aku bangun,dan tidur
aku bangun dan tidur

aahhhhhhhh!! sudahhhhh harini ni aku lost !!!
hilang punca hilang semuanya perasaan berliku sendu
kelabu dalam debu.

sayu tua lagu berlagu hiba
andai kata ini dibiarkan dalam arus kekalutan
kekalutan itu akan terus menjadi kekalutan
jika aku terus merenung terlentang begini

aku hanya menukilkan sebuah puisi buat diri yang hilang  punca dan arah
agar kebodohan,kehilangan,kebebalan dan kelemahan itu tidak berulang lagi
tiada yang akan bantu aku untuk bangkit bediri,selain diri aku sendiri

BODOHNYA aku! menyiksa diri dengan dengan bayangan masa depan
yang tak tentu lagi mana awal nya mana akhirnya
tapi........

#ahhhhhh! aku losttttt pleaseeeeeeee aku lemah!
7.06malam

No comments:

Post a Comment