Sunday 10 June 2012

AKAN DATANG

 
    Aku dulu malas mendorong aku untuk menulis catatan kemalasan aku.
    Membuat aku terus khyahal dengan emosi ini mencari perumpamaan yang
    sama seperti aku meneliti setiap susunan dan perkataan. Satu persatu
    masej terungkai dari setiap sudut perkataan atau catatan aku,
    banyak bermain dengan pembayang kata membuat si pembaca  berfikir
    sejenak apa yang ada di sebalik kotak minda aku. Dulu aku hanya abadikan
    catatan aku di blog, sekarang aku bukukan untuk berkongsi dengan semua
    yang juga malas seperti aku.

    Catatan ini adalah tulisan atau senjata pada aku untuk melangkah
    setapak lagi menulis buku. noktah dan koma dalam catatan ini
    tidak pernah membuat aku gagal Alhamdulilah aku bersyukur
    padaNYA pencatat terus mencatat bangkit dari malas

    ALLAHURABBI.

No comments:

Post a Comment