Wednesday 13 June 2012

Gadis hydroponic

Hari-hari,seperti biasa pukul 12 malam aku menunggu saat untuk aku menciptakan senyuman, dia juga
langsung menunggu aku katanya, aku adalah lelaki pertama menerjah menjalar perasan begini.
Dia sungguh indah bagi aku tapi baru seminggu pengenalan sudah putik rasa ini?

Kau biar betul faizal?
ya! perasaan ini dah mebuak-buak
hadirnya pria itu mengugat perasaan aku
kau yang pertama jadi aku harus merasainya

Ah! makin hari makin indah!

Harini ini
dari telinga ke telinga

anjeeee sayang!

eh siapa anje you?

lu la anje gua.

*pipi merah bagai dicubit
  muka terkumat-kamit.
 
  tapi.............

 Mengapa kau perlu hadir buat beberapa kerat,menari-nari di alam khayalan aku
 kenangan itu terbuai di dalam mimpi aku. Bukan menyesal pada rasa ataupun
 dendam bekarat, Aku mengharap penuh derita bila rindu kelam sarat.

"Melabuhkan pilu mencorakan seribu cerita penuh makna"

eh bagaimana dengan dia?
adakah datang dan pergi persis ombak kalanya?
atau mengikut hatinya?

Hm biarkan saja lah kalau ditelan nanti celakanya aku.

INTANFARHANA.



No comments:

Post a Comment