Thursday 7 June 2012

hilang deria rasa sastra

 sudah 2 minggu aku berhenti menulis dalam kotak minda ini baru aku sedar sastera makin hilang
hilang semua cacatan kota minda aku, hilang untuk mencipta kata-kata.

ish, habis la aku mcm ni!

minda mulai sedar aku
sedar adalah kunci perubahan.

saat rembulan tertunduk sendu
awan ikut bermuram
aku hilang punca berkata kata
tanpa arah dan tujuan

aku tak pernah berputus asa untuk mencari
pujuk rasa untuk kembali
wujudkan misteri di kotak minda ini
di saat ini aku seolah aku sulit mencari

saat aku kesedari
hati gelisah jadi tumpuan
memutar hati menguak arti illusi

'tenang dulu baru fikir'

saat aku sedar
aku kembali terbujur di negeri khayalan
berharap akan rasa sastra kembali.

#harini aku kembali menconteng kata kata misteri
dengan harap jiwa terus bermain di ruang abstrak ini

3.55petang.





No comments:

Post a Comment